Logodesign

Vi laver logodesign der styrker din virksomheds visuelle identitet

logodesign weblum

Vi designer indtil du er tilfreds!

Gør din virksomhed genkendelig, mere seriøs og kreativ med et godt logo. Hvis du vil fremhæve din forretning, service eller produkt, er det vigtigste at efterlade et slående førsteindtryk på brugeren, og med et professionelt designet logo opnår du dette. Et logo skal være unik og enkelt i designet og det skal repræsentere din virksomheds visuelle identitet på markedet. I dag er logodesign en ægte kunst, så det er meget vigtigt, at logoet viser din virksomhed i det bedste lys. Logoet skal bruges i din virksomheds markedsføring, og vil blive eksponeret på alle dine materialer.
Den største vægt lægger vi på kommunikation i designprocessen, så klienten har et indblik i projektets forløb og designeren får feedback, der vil føre til en god løsning i det lange løb. Denne tilgang reducerer muligheden for, at kunder i sidste ende kan være utilfredse.

Sådan foregår processen

planlæggelse af logodesign - weblum

PLANLÆGGELSE

Vi tage en snak med dig for at afklare dine ønsker og behov for dit nye logo, samt hvilket grafisk udstyr du ønsker.

udarbejdelse af logoet - weblum

UDARBEJDELSE AF LOGOET

Vi designer dit logo ud fra dine idéer og ud fra den research vi har foretaget. Du får forslag af 2-3 firmalogos. Ud fra vores forslag, vælger du et forslag vi skal arbejde videre med.

færdiggørelse af logoet - weblum

FÆRDIGGØRELSE

Vi færdiggører dit logo og sender det til dig. Her kommer du med eventuelle rettelser som skal laves. Når du har godkendt det færdige logo, sender vi det til din mail i diverse materialer (både til web og tryk).

Hvad er et logo?

Et logo er et symbol, der består af tekst og billeder, der identificerer en virksomhed. Et godt logo viser, hvad en virksomhed gør, og det er det første folk lægger mærke til. Logo skal være enkelt, stigende og vække troværdigheden om dit brand.
Logodesign handler om at skabe det perfekte visuelle identitet for en virksomhed. Afhængigt af typen består et logo normalt af et symbol eller et mærke og en logo sammen med en tagline.

Hvad gør et logo?

Den mest grundlæggende funktion af et logo er måske at give din virksomhed et unikt mærke, der adskiller dig fra andre virksomheder.
Dette er især vigtigt, hvis din virksomhed har konkurrence (hvilket 99,9% af dem gør). Før du får et logo til din virksomhed, vil du undersøge, hvordan dine konkurrenter ser ud, så du kan placere dig selv.
Med andre ord kan logoer skabe stærke visuelle tilknytninger til en virksomhed.

Et logo er vigtigt af flere årsager, hovedsageligt fordi det:

N

Gør et godt førsteindtryk, der opfordrer kunderne til at interagere med dit brand

N

Hjælper dig med at skabe en visuelle identitet

N

Giver din virksomhed et symbol, hvorigennem folk bedre kan huske dig

N

Adskiller dig fra konkurrenter

N

Fremmer brandloyalitet

Hvad er elementerne i et logo?

Typografi

Når det kommer til form, vil et logo normalt indeholde en slags typografisk element. Dette kan spænde fra et enkelt bogstav i monogramstil, til en forkortelse eller virksomhedens fulde titel.

create
farve i logodesign
Farver

Logoer kan være sort / hvid eller flerfarvet. Farver går langt ud over æstetisk appel – de er kernekommunikatorerne i din meddelelse. De fortæller dit publikum, om du er legesyg eller seriøs, innovativ eller sund, banebrydende eller tidløs og stabil.
Dit logo farvepalet kan bestå af en enkelt farve eller flere (selvom vi anbefaler at du forbliver i en kombination af to eller tre farver). De farver, du vælger, vil senere sive ind i andre brandingmaterialer, du opretter også.

Kontakt os allerede i dag og få et nyt logo.

Pin It on Pinterest